Dagen van de Tijger

Indringende blik, intense ogen, licht bewogen het doel in zicht
Levende stilte alles aanwezig bewust van dit ene ogenblik
Heel dichtbij en doelgericht, soepel, gracieus en licht

Vurig trots gestreept en speels zonder twijfels zonder haast
Lief en prachtig, zacht en teder, sensueel en onversaagd
Sterk en krachtig mooi en lenig, moedig, groot en eigen baas

Zo wil ik leven

In angst vond ik moed
In zwakte vond ik kracht
In twijfel vond ik ruimte
En in donker mijn licht

In kwetsbaarheid vond ik schoonheid
In wanhoop vond ik passie
In verdriet vond ik tederheid
En in liefde mijn zin

Zo leef ik
De dagen van de Tijger

Leave a Reply

